تا رهایی

سیاسی، ټولنیز، کلتوری

تا رهایی

سیاسی، ټولنیز، کلتوری

خونی که هرگز نخواهد خشکید

 

خونی که هرگز نخواهد خشکید 

 

به نظر می رسد که رنج و درد افغانها را پایانی نیست. بار دیگر ده ها خانوادۀ افغان در سوگ عزیزان شان نشسته اند. سربازان جامعۀ "متمدن" جهانی با به گلوله بستن یک سرویس مسافربری در شاهراه کندهار- هرات به زندگی شش افغان پایان داده و هجده تن دیگر را زخمی نمودند، زیرا فکر می کردند که سرویس مسافربری لبالب از "تروریستان" است. آنان هر افغان و در قدم اول هر پشتون را تروریست می نامند، چونان که نمایندۀ بزرگ جامعۀ "متمدن" جهانی ریچارد هولبروک در مورد پشتون ها اظهار نموده بود: یک نفر از هر خانوادۀ پشتون، تروریست است. 

 

 

در کنار این جنایت، جنایت دیگری در همسایگی غربی ما از سوی رژیم آخندی، چراغ عمر 45 افغان مهاجر را خاموش نموده و ده ها خانواده را به سوگ نشانده است. گو اینکه ریختن خون افغانها مباح باشد و همسایگان و "متمدنان" با این کار  شان، دین خود را در قبال مردم افغانستان ادا کنند. یکی خواهد گفت: مادر قحبه ها رفتند به جهنم و دیگری با بیان جملۀ همیشگی شانه هایش را بالا خواهد انداخت: وی آر ساری!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1389/11/16 ساعت 20:44

سلام اتل عزیز
خیلی از نوشته هایت لذت بردم..ما قصد داریم یگان نشریه گگ در یک سطح بهتر برای افغان ها در لندن نشر کنیم..گفتم اگر اجازه باشد بعضی از نوشته هایت را استفاده کنیم..یا اگر نوشته تازه ای برایمان روان کنی ..که سبب فخر بیشتراست..
با اخترام رضا محمدی

برادر عزیز رضا محمدی،
تشکر از اینکه کامنت گذاشته و مطالب وبلاگم را پسندیده اید. هر نوشته ای را که میل داشته باشید، می توانید به کار ببرید. در صورتی که به نوشته ای در مورد مسئله ی خاصی نیاز داشتید {در حد توان} به آن خواهم پرداخت.
موفق و کامگار باشید
اتل

برادر عزیز سلام
وبلاگ بسیار زیبا و جالبی داری
بنده مدیریت سایت کابلی ها دات کام را برعهده دارم
برای تبادل لینک این آدرس را بخوان
http://www.kabuliha.com/links/
وقتی که مرا لینک کردی مرا هم خبر کن تا شما را هم لینک کنم
تا که حق به حق دار برسد
تشکر

اباسین 1391/05/05 ساعت 11:08

بسیاری ازمطالب وبلاگ تان را خواندم خیلی واقعی بوده و واقعیت ها را انعکاس داده اید. تشکر از زحمات تان خسته نباشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد